14 Dec

fortfarande sjuk o jävlig, hatar o va förskyld!! blir bara värre o värre!

igår va vi i filipstad o hälsa på min familj!!:) va på julmarknaden o kollade en sväng, men fy helvetee va de va kallt!! träffade kusin Mojje, Carro o sötnosarna Melvin o Engla!!:)
Melvin, ja o Per gick runt o kolla, men hittade inget!! lämnade Melvin till Mojje o vi åkte hem, gick ju inte va ute!!
När vi kom hem så gjorde mamma i ordning mat, träffade även farmor o farfar!!:)
Sen åkte vi hem till kristinehamn igen, Lillbrorsan följde me hit!!:) åkte förbi svärmor o svärfar, dom hade precis kommit hem från Göteborg, dom hade vart hos svärfars syster o vart på ullared, vi fick en jätte fin stor tomtee!:D

idag va ja bort till tandläkaren, vet att man inte ska va ute o hålla på när man e hemma o e sjuk!! men ja va bara tvungen o göra de, isar så i mina tänder o de e verkligen inte gött kan ja lovaa!;)
Laga en tand, dom la bedövning (!) ja som hatar sprutor o sånt, o de e så jäkla äckligt när de domnarbort!=`/
o ja mitt dumhuvud börja hålla på me tungan där dom lagt salva så ja inte ska känna sticket, sp hela min tunga min kind min HALS va helt borta!! de va nog de obehagligaste ja känt ever!
När ja kom hem la ja mej i ett bad, asgött!:) tror de får bli ett bad till lite senare, de e så gött när man inte mår bra! blir väl ännu mer sjuk nu eftersom ja GICK bort till tandläkaren!;)

Min goding e så underbart snäll o go som tvättar o sånt själv idag, ja örkar fan inte!! o de måste tvättas, han e helt underbar o ja kan ju säga att bättre pojkvän finns inte!:) Älskar dej, Puss*








perjohansson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0