*Modellskiva*

sitter o kollar egenom mina modellbilder som ja har på en skiva, sen min senaste plåtning!;)
gillar verkligen själva skivan i sej, istället för en tråkig blank skiva har min fotograf lagt upp en bild på mej:D så fräänt:D

min goding kom precis hem, han hade vart o köpt den sista julklappen till mej, men han hämta bara nått o stack direkt till therese o fredrik o ja fick inte följa med!:)

o nu e de äntligen jullov, wiihii!! tråkigt bara att ja vart sjuk sista veckan, usch!! börjar bli någorlunda bättre, men helt bra e de inte än!:)
Svärmor ringde i morse o fråga om vi ville me dom till karlstad sen, o de e klart att vi vill:D SHOPPAAAAA!:D
julklapparna e klara iaf, känns skönt:) de e bara Pers sista som ja väntar på, trodde de skulle komma idag, men de gjorde de inte:) så får hoppas den kommer på måndag!!

igår kväll va vi ner till therese o fredrik, dom ville spela monopool! så vi tog vårat monopool o gick ner till dom, men ja örka inte spela!:D Satt o kolla på tv o satt vid deras data så länge ja, sen prata vi om nyår som vi ska fira me dom, vi ska göra 3 rättersmiddag!;D lääängtar, blir fan hungrig när ja tänker på maten vi ska göra:D mums!
ni får reda på menyn lite längre fram, mohihi!

nej, nu ska ja göra mej klar o ringa min gubbe o höra om ja kan komma (?) :)



Min snygga skiva;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0