Blir tokig på min hals^^

blir fan tokig på min hals o kropp snart, vill inte va sjuk!:O
Ska ringa sjukhuset nu kl 1, dom har ju så jäkla dum telefontid, gaah:O hoppas man får komma upp idag eller nått, o helst inga nålar, tack:D e så jäkla sprut rädd så de finns inte, de e så läskigt;)
tar dom fram en sån där stor äcklig nål så går ja därifrån, så jäkla rädd e ja!

har sån beslut ångest vad gäller svininfluensanvaccinet, vill inte ha spruta men vill inte få den där jäkla skiten heller, så ja vet inte! prata me min lärare för en stund sen o på torsdag ska vi ta, men eftersom ja e sjuk så får ja inte, så vi får se hur de blir me allt, helst av allt tycker ja att den där jäkla sjukdomen eller va man nu ska kalla de bara kunde försvinna, de e sånt hysteri över de där! man vet ju inte va man ska tro..

sitter här en stund, vaktmästaren kommer snart, de e nått rör under badkaret som har gått sönder eller nått, o de e klart att Per ska gå ut när han e på väg, Snäll han e:)
Ligger en liten katt i mitt knä o söver, våran goding:)

Nu har ja äntligen beställt en jacka, har fan ingen:) så ska bli redigt gött, satt o titta på nya programet ullared igår, fan va kul de e o se alla:D undrar om ja e lika dan när ja e där nere o handlar:D skulle va kul o se;)

nej nu ska ja hoppa i ett bad o väärma upp mej lite, fryser som fan!
se om vaktmästarn har lust o komma idag, eller om han dycker upp nån annan dag! Han sa att han skulle komma förut, men men!:)

Bjuder på en bild på mej som ja hitta i min mobil:D o en bild på Idun, våran goding;)



Idun i förra hälja, hon sitter såå fint i sängen:) o så e de ja som ligger i brallorna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0