Torsdag

då har man precis kommit ut ur duschen o känner sej fräsch igen, va o sola förut o de lukar så förbannt äckligt när man kommer ur solariumet, luktar som någon bränt kött!;) så nu har ja duscha o satt på mej ansiktsmask o shit;D
Per va me mej bort förut o sola, men han satt o vänta! ja stoppa i pengar o gick in o la mej, tänkte ja skulle bara sola 16 minuter, va så länge sen ja sola! o så tyckte ja att ja låg hur länge som helst, då hade de kommit in en tjej o skulle sola i stoppa i fel, hon stoppa i 20 kr i min, så ja fick ju hur mkt som helst!! blev galet varmt kan ja säga! o hon e fräck o fråga Per om han hade några pengar eftersom hon stoppa i min, gaah, de finns fölk till allt!!
e väl inte mitt fel att hon stoppa i mitt solarium, o Per e för snäll som vanligt så han gav henne pengar!

idag va ja o jobba hårt igen, trivs som bara fan där borta!:)
Baka o hade mej!:) slutar den 11:e för ska tillbx till skolan då, sen e de lov i 2 veckor o sen blir de dit igen!:) wiihiiee!;)

ikväll e de mammas pojkar, de e så jäkla bra!:) ja bara älskar o titta på de, tror ja ska be älskling springa bort o köpa nått, örkar fan inte gå ut!:)
va länge sen ja käka godis nu, får inte äta för mkt, va hos tandläkaren i måndags o ja hade hål, men de va inte för att ja ätit godis eller druckit för mkt dricka utan de e för att ja e så jäkla törr i min mun, hon fråga mej seriöst om ja spyr o om ja har anorexia, så jäkla smal e ja inte!! SHIT!;D
ja fick munskölj för dom som e grymt törra i mun, o så sugtabletter, o de börjar bli bra!:)


näe, nu ska ja gå o pussa lite på min goding!:)







älskar dig!<3


bjuder på två egobilder;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0