ajaj:(

shiit, har så ont i mina stackars fingrar! har brännt upp 3 st fingrar idag på praktiken.. va tvungen o gå till apotoket innan ja gick hem o köpa bedövnings salva, de e knappt att ja örkar skriva här!;) men ja gör mitt bästa:P får liksom skriva me en hand;) så jäkla ont har ja, han sa att om de inte blir bätte måste ja åka iväg o få nått annat för fingrarna på sjukhuset! hoppas inte ja behöver de..

gött väder ute idag iaf;) skrev ju i mitt förra inlägg om att ja vill ha de riktigt kallt o solen ska lysa, då e de en riktig höst dag, o de vart de ju idag;) wiihii:D

idag kommer nya wallander ut oxå:D läängtar till hälja då min babe kommer hem o då blir de nya wallander;)

imörn e de höstmarken;)


Bjuder på en hetbild på mej o min bästa blondi, Patricia;)
Bowlingen i hälja, när vi spela biljard;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0