Heart on fire

Händelserik dag idag måste ja säga, börja brinna förut på praktiken! ja laga lasange o så börja ugnen brinna, shiit alltså:O vi bara stod där o kolla när de brann, vi blev så chockade! men som tur e så gick allt bra, ja kasta ut lasangen, den klara sig iaf utan några brännskador:D o den blev hur go som helst:D mums..

Mamsen ringde nyss o sa att lillebror ville komma till mej, o självklart får han de:) tycker bara de e kul me sällskap, o speciellt av min älskade lillbrorsa:D vi har så kul när han e här:) o när ja inte vill va själv så blir min bror offret:D de e han som får komma hit o hålla mej sällskap o de!:P

ikväll e de glamour o andra avenyn, ja älskar tisdagar:D fast iofs så e glamour varje dag, men inte andra avenyn:) sen blir de nog o titta på film me brorsan, se om vi hittar nån bra som min älskling har fiixaa:D finns såååå många filmer, så de blir o väälja sen när brorsan kommer, annars klagar han bara på min filmsmaak:D
igår kväll låg ja o titta på film tills ja sömna, de blev notting hill:) tycker den e jätte bra!

nej nu ska ja hoppa i ett bad o plocka lite här:)
e helt sluut när ja kommer hem, så ja örkar egentligen inte hålla på hemma oxå:P men nån måste ju göra de efter som min goding jobbar o sliter i norge:) stackarn, men gött me pengar blir de:) men ja saknar min babe så mkt när han e boorta:D


Skriver lite mer senare:D



JA ÄLSKAR MIN PER!


 Bjuder på en as gammal bild, ja som brunett;D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är ju jättefin i brunt hår :D Lite sugen på att färga eller? ;) hehe <3

2009-09-22 @ 21:57:15
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack söötnos:) ja e lite sugen, men ja vill inte:D vill ha mitt hår som de e :D längtar du efter dit eller?;D pössss<3

2009-09-23 @ 16:33:55
URL: http://playboysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0