Melvin

Känner att ja måste lägga upp lite bilder på min snos, usch va ja saknar honom!
Snodde lite bilder av Carro förut, snäll ja e :) (Carro, Melvins mamma)
Melvin o Engla e verkligen de bästaaa! ska höra me Carro om ja får sno lite bilder på Engliis me:) men de e nog inga problem..



               Mitt charmtröll:) när han e en liten plutt!


       Han e verkligen så liten, men hur snygg e han inte då?!:D


världens vackraste bild! Min snos o min älskade mormor (Melvins gammelmormor)
usch va ja saknar dej mormor.. 1 år har nu gått snart!
Saknar dej mer o mer för varje dag som går mormor. Du va mitt allt! usch!! :O



Ah de får nog räcka, har typ 100 bilder till på melvin:) men de räcker för idag! men visst e han världens finaste kille:) han e så snygg så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0