Pöööjk^^

seeg dag, usch! :D jobbig dag på praktiken, inte så mkt o göra, blev mest o kolla i väggen.. inte så jäkla rockigt ! ;) kom igång o baka massa innan ja skulle gå hem, blev o skynda sej hem o umgås lite me brorsan som skulle åka hem eftersom familjen åker till norge imörn till ett par kompisar till familjen!:)

sen kom även svärmor förbi o kolla va ja gjorde o drack lite kaffe:)
så följde ja lillebror till bussen o gick förbi therese o fredrik o satt o prata ett tag! trevligt! :)
sen gick ja upp till mej, va tvungen o mysa lite me mina bebisar!:D saknat dom idag.. känns som ja aldrig ungås nått me mina älsklingar, ja e hem o ger dom mat o drar igen.. trötta dom ska va på mej:) så ja tänkte att efter ja städat här så ska ja lägga mej hos kaninerna o busa lite me dom!!:P Katten e ju me överallt hon;)

Fick besök för nån timme sen, Lovisa o Christoffer kom förbi o hälsade på!!:) va jätte kuul, för de va ett tag sen! så på lördag tänkte ja att vi skulle göra mat ihop o hitta på nått om min goding vill:)
sen blir de även på lördag o åka till karlstad. För ja fick ett väldigt glädjande efterlängtad samtal förut, Axa ringde o sa att bebisen har kommit.  10 dagar för tidigt! oj, kom lite glädjetårar då när vi la på, haha:) usch va Lena haft de jobbigt senaste tiden! så e så glad att bebisen mår bra:) så de blir o åka till BB o snosa på en liten bebis:) underbaaaart! vi har väntat på detta nu:D

Så Grattis Lena o Axa till lilla pojken, Oskar:) e såååå glaad för eran skull! vill oxå ha bebis.
tur att ja får kidnappa den ibland:D

nej nu ska ja faktiskit lägga in tvätt i skåpen o diska, usch:D nån som vill hjälpa till?!?!:D


Pussss da;)


    Bjuder på en as het bild på dom två bästa människorna i mitt liv!
     tror inte ja lagt upp nån på dom tillsammans:) Här e dom iaf, min bästavän o min pöjk;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0