tisdag!

fy helvetee va ja e trött helatiden, vet inte va e me mej! har praktik hela dagarna o när ja kommer hem så slappar ja bara framför tvn! måste komma igång o träna, vill bli lite sportig!;) gött o komma ut o få frisk luft oxå, när ja sitter hemma bara känns de som om att de e inte ja, ja som alltid har hållt i gång, träna innebandy förut i 12år.. 4 dagar i veckan o match på häljerna ni kan ju bara tänka er hur tränad ja va då, ångrar så förbannat att ja sluta!:S ja som älska innebandy o hade de som mitt liv..tyvärr träffa ja kille o gav mej helt! ångrar mej djupt!:/ 17år o dum!:P


nu vill ha ha SOMMAR, gött de skulle va o gå i kjol o bikini heladagarna utan att frysa, o ligga på stranden o sola o bada o ha en kall cider i näven!;)
ska bli förbannat gött o få ut våran nissan 200sx i sommar, så i år blir de o åka runt i våran bil i crusingen!:D läängtar!
händer fan så mycke mer kul på våren/sommar än på vintern, alla crusingar o sånt!:P nu e ju alla inne o e tråkiga, på sommarn e ju alla ute!:D
o denna sommarn blir mycke speciell me, STUDENTEN!:D wiihi, ja längtar så inåt helveetee mycke nu!! mössan e beställd o betald o min vän Patricia håller på o ritar student klänningen åt mej, den kommer bli så sjukt snygg!:D hon e så duktig o så go som hjälper mej o målar min klänning, vill inte va som alla andra!:D vill inte se ut som alla andra, så bad Patte måla min klänning, självklart kommer den bli vit, men lite annorlunda:D mer säger ja inte!:D
tur att min bästa vän e förbannat duktig på o måla:D

Glad att ja har min gumma, hon e bäst o förstår mej bäst!!



näe, nu ska ja plocka lite tvätt o sen ta en snabb dammsugning innan ja lägger mej!

Go natt allaaaaa!!

Bjuder på en "väldigt" snygg bild på mej o min bästa vän!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0