Fittgratäng

satt o kollade på aftonbladet lite, hitta värsta maxi annonsen!:P oppppps!;D


hemma idag från skola, mitt psyke e verkligen nere i bötten igeen!:O undrar om man kanske skulle ringa o kolla om man kan ta två tabletter, örka gå o må så hära!:/ behööver verkligen va i skolan, men va ska ja göra när ja inte vill va bland fölk!:/ ?


idag vill ja träffa Jess, gumman som alltid får en på så bra humööör!:) behöver lite energi o gladhet av henne känner jaa!:D
Tycker så myckee om min Etta!:) hon e bäääst!



Imörn e de crusing, o nästa hälj drar vi till LISEBERG me Lovisa, Christoffer o lillbrorsan Simon, faen va roligt de ska bli!:D lääängtar sjukt mycke nu!:D


Ne, ska springa ner o stoppa i tvätt i maskinen, o sen plocka lite här! Skriver kanske mer senare!!


Maxis Fittgratäng;)




Ja o Per på liseberg för 3år sen;)




Ja o Sandra i skolan för 2 år sen!;)



Per o Christoffer böögar sej lite, som vanligt när dom där två sätter igång o träffas!;)



ja o min mamma! ja älskar dej!




Ja o min goding! me loveee yoou loong timee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0