vill ha väääärmeeeeee!

vart tusaan tog sommaren vägen?:O de e ju svinkallt ute! ja vill ha sommar o SOOL o massa värmeeeee!:D

Va bort o sola solarium en sväng förut, brännan börjar ta sej nu!:D
Ska bli gött när solen på riktigt börjar titta fram, när de e varmt ute så man kan ligga utee heladagarna!:) läängtar!:D

Igår färga min underbara snälla vän Therese min utväxt, ja såg ut som en skunk innan o nu e ja blond o fin igen!:D hon e så snäll som hjälpeer mej!:)
Om 2 veckor e de STUDENTEN, faaen va ja lääängtar!:D ska bli så jäävla gött!:D o stackars Therese får gå upp jätte tidigt torsdagen den 10 Juni eftersom hon ska fixa mitt hår innan Per kör in mej till Champangefruskoten i karlstad!:D
Kan inte fatta att de e bara 2 veckor kvar nu! helt sjukt!:D


imörn när Per drar till jobbet drar ja till Filipstad o umgås me min mamma!:)
Va iskolan idag, o ja mår piss efter allt som hänt me henne, så min lärare sa att ja får åka hem o va me mamma o ta hand om henne, ibland e mina lärare helt underbara, så de ska bli så skönt o åka upp o umgås me henne, ja saknar henne! Ja hoppas verkligen han åker dit efter de han gjort mot henne!:@
Tur att Thomas finns vid hennes sida o stöttar henne eftersom ja bor så långt bort!:/
Hade ja kunnat så hade ja vart hos henne varje dag o hjälpt henne hemma!:) men nu kan ja umgås me henne imörn, hon skulle bjuda på käk ute o bara mysaa ska vi göra!:)


på lörda drar vi till lisebeerg!:D sjukt kuuul!:D


ne. nu måste ja ta nått o äta!:)


pusss da!

Ja o min mamma på thomas 50års kalas i Januari!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0