1 Advent!

Ser att de kanske e dags o skriva lite nu, va ett bra tag sen! :) De har hänt så himla mycke i mitt liv just nu som ja bara vill skriva rakt ut va de e, men de får vänta ett litet tag till!:)
Ja e iallafall världens lyckligaste o gladaste tjej just nu!:D

1:a advent idag då, helt sjukt va tiden går fort nu, julafton snart!:)
idag va ja ner på stan me min goding o kolla affärer o käka mat ute, så mysigt så!:) o så träffade vi dom underbara vännerna Axa o lena o deras lilla oscar, alltid lika kul!:)

snart dags för flytt också, de ska bli så otroligt sköönt!:)
Vi bor just nu i bara flyttkartonger o de e inte alls roligt vill ja lova, har inte ens kunnat julpynta, så slänge upp lite i fönstren bara, men inge speciellt.
HATAR o bo så här, mår så jävla dåligt av de:/ men snart så, så mår ja helt bra igen, då vårat hem e HELT:D


ikväll får de bli film mys under täcket me min snygging!:) de kan va sköönt, de e ju rätt så jävla kallt ute, men så jävla myysigt me snöö o när de yr så:D hoppas de stannar till jul!:)


nu får de bli en lermask i ansiktet o plocka lite, innan snygging kommer hem!:)







LÄNGTAR!


Patricia, Ja o lilla Larsa:)


Meee





Kommentarer
Postat av: d

du har en drömkropp.underbart sexig

2010-11-28 @ 18:10:34
Postat av: d

hoppas på rumpbilder,du har snyggaste rumpan jag sett.

2010-11-28 @ 21:31:15
Postat av: Jenny Lindberg

En fågel viskade i mitt öra vad som är på G :) Kul för er :D hihi !

2010-12-10 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0