Strålande sol

Fick fan bli i dra till sjukhuset förut, kände att de inte gick längre. men som tur va så va de lungt, o ja ska alltid tro de värsta!:S
tur att ja hade min underbara vän Lenispenis me mej, tack gumman!:)<3

vilket underbaart väder de blev idag!:) får se om de blir en promenad sen när Per kommer hem!:)
Har nyss haft min fröken reiche på besök, jätte trevligt!:)
Satt o drack te, prata o kolla massa videoblogginlägg på olika bloggorskor i sverige, helvetee va en del e roliga:P man kan ju inte göra nått annat än o skratta!:D
sen blev de o kolla lite halloween dräkter, de e ju fan snart o då blir de fan maskerad här hemma hade vi tänkt!:)


ne, nu ska ja städa!:)

pussssss


Kommentarer
Postat av: Malin

2010-10-14 @ 20:50:09
URL: http://memahlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Råkade trycka bort texten.. :)



Ne men jag menade bara att det va nån som skrivit nice blogg till mig. :) Kram

2010-10-14 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0