LooooveKilleeeer;)

idag har de vart en händelserik dag, va o färgade mitt hår brunt imörse!:) o de blev skit snyggt, ja e verkligen nööjd!:D lite ovant o se säg själv i spegeln bara när ja e van o va så blond som ja va, men iofs så e ja fan nästan svart i huvudet naturligt, så ja vänjer mej nog!:D
Kul o göra lite förändrar kände ja, o ja har ju som sagt pratat om de ett bra tag o färgat brunt, men inte vågat o nu kände ja att de va dags för nått annat, känner mej som en helt ny människa!:D

sen har ja även vart bort till LenisPenis idag, först fixa ja lite papper o va förbi ur o penn o fixa min playboy klocka som ja fick av syrran o hennes kille när ja fyllde år, så nu kan ja använda den!:D
o sen drog ja bort till Lena, satt o prata mest o så väckte ja Oscar o så gick vi ner på stan o skulle kolla en sak, FAAAAAAAAN säger ja bara!:/ hehe^

o sen drog ja bort till min Pers jobb o väntade på att han skulle sluta, gubbarna där nere e för roliga alltså!:D skulle oxå vilja jobba på ett sånt ställe me såna gubbar, sån humor alltså:) de gillar vi!:D
sen åkte vi upp till svärmor o svärfar o sa hej o sen åkte vi o köpte mat, fick bli kebab alexander idag, fast me kyckling, men maten va bränd så de va fan inge gött!:/


igår umgicks ja me emelie typ hela dagen, va riktigt mysigt faktiskit!:) Fikade, pratade o va ute o gick!:D
så de måste vi verkligen göra om!:D
sen åkte ja o per bort till Lena o axa o fikade, Lena hållde på o bakade!:D va skit gött verkligen!:) muuuums..
o Oscar va lika busig som vanligt han, goa ungee!:D 1 år på freda blir han oxå, shit!:D


nu har Per tänt massa värmeeljus överallt, så ska sätta mej i söffa bredvid han o kolla på efterlyst som börjar snart!:)
ååååh va ja älskar honom, vill dela mitt liv me honom FÖRALLTID. Min underbara goding!<3

Pusss då o ha en mysigt kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0