15/12

Idag har man vart på stan med svärmor o fixa lite o vart på möte, efter allt de o innan vi tog bussen hem så tog vi en fika på mitt gamla jobb, mysigt o väldigt gött!:)

gjorde iordning lunch när vi kom hem, o busa massa med Liam!:) godingen min!

han smällde i sej en hel tallrik med gröt till kvälls mat, sen när ja skulle byta blöja o tvätta av han o sätta på pyjamasen så låg han helt plötsligt på mage, började fundera om ja la han så, vände mej ju bara om i 2 sek, o vipps så låg han på rygg igen, så nu rullar han runt helatiden o vill inte ligga stil 1 sekund, de e så underbart o se sitt barn göra såna framsteg, man blir så lycklig i hela själen!:)


Jag älskar min bebis över allt annat på jorden!! Du e de bästa som har hänt mej, Mamma älskar dej snosen!!

Kan inte förstå att min älskling vart så här liten:) 1 dag gammal e han här, ligger o vilar på BB ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint barn,och du är otroligt vacker,sexig är mera rätt ord,hittade en bild på dig i trosor och bh,var tvungen att,du vet 3ggr, innan jag kunde somna den kvällen.

2011-12-16 @ 22:26:59
Postat av: daniel

Satt och letade lite bilder på dig,hittade några riktigt fina på dig i underkläder,vilken grym kropp du har,blev sugen på att brottas med dig;)

2011-12-16 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0