4:e advent :))

idag e de sista advent, va fort de gått!:) bara 6 dagar kvar till julafton, ska bli så mysigt! längtar verkligen, all mat, sällskap o tomten:)
i år ska vi va här hemma hos oss för första gången, så alla kommer hit!:D

igår va vi hos Pers föräldrar o käka god mat, efterrätt o spela massa kort, mysigt!
efter de drog vi o handla lite o åkte till pers bror o madde o hälsa på, riktigt trevligt:) sen skulle vi bort till fredrik o therese på kvällen o spela spel o umgås, så vi spela massa kinect "sport" gissa om de va jobbigt, *PUUUH* men riktigt kul:D

sen åkte vi hem o per skulle lägga Liam, men Per somna före Liam:D sen låg dom båda två i sängen o grisa, såg så sött ut:D ja har verkligen världens finaste killar <3


nu ska ja göra mej i ordning o sen åka ner på skylt söndag:) Ha en bra dag!


<3

Kommentarer
Postat av: xxx

Kom 3ggr i rad,mums vilken rumpa,vill bara pussa.

2011-12-18 @ 21:44:30
Postat av: xxx

Mera sexiga bilder,du är underbar. killars hemliga sexdröm.

2011-12-18 @ 22:03:27
Postat av: Anonym

Vem e du?!

2011-12-19 @ 07:44:32
Postat av: xxx

Hej,jag såg dig en gång på netto för några år sedan,så grymt läcker,sedan hittade jag din blogg av en slump,blev så otroligt glad;)Jag har en underbar flickvän,men du är sexdröm,drömma får man.Klart man blir sugen på dig,grym kropp,otroligt fint ansikte,förföriskt leende.Stans snyggaste rumpa,det tycker många.Visar man upp sig i string med ett utseende som du har,klart som faan att du kåtar upp oss.hoppas du inte tar illa vid,slutar att kommentera om du vill.ha det bäst.

2011-12-19 @ 20:08:05
Postat av: Anonym

Haha, okej:) vem e du då?

2011-12-20 @ 12:29:55
Postat av: xxx

Kan jag inte skriva här,i respekt till min flickvän.men jag är blond,183cm och mycket vältränad,muskulös.snälla du kan du inte lägga upp lite fler bilder på dig,har blivit lite beroende,av din superheta kropp;)

2011-12-20 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

Haha, okej. Nej Ja har slutat med allt sånt som har med modellandet o göra, Ja e en mamma nu :) tror inte min son skulle uppskatta sen när han blir äldre att hans mamma la ut såna bilder, o sen vill Ja inte lägga ut såna bilder heller:)

2011-12-20 @ 20:05:36
Postat av: xxx

Fattar,all respekt.

2011-12-20 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0