dan före doppar dan;)

Igår va ja ner på stan o fixa massa ärenden som ja hade, vårdcentralen o lite sånt:) va även förbi systemet o köpte gott gott till min sambo så han har nått gött o dricka imörn när de e julafton!;D

va även bort till min bästa vän Linda igår när ja kom hem o vi hade käkat mat, fick massa julklappar av flickorna, fina teckningar o av min underbara Linda fick ja den finaste presenten ja någonsin fått, började t.o.m o gråta, hur underbar e hon inte min vän!<3 VÄRLDS BÄST!

Håller på o städar lite nu o grejar, ska ut o handla lite sen o ikväll ska skinkan in i ugnen o de ska spelas bingolotto;D hihi! hoppas på vinst!

i måndags hade vi besök utav min syster, farmor, farfar o pappa:) dom hade med julklappar o blommor o en snögubbe till Liam<3  Va riktigt mysigt!:D


nej nu ska ja fortsätta städa, sen ut o handla de sista för imorgon:)






Kommentarer
Postat av: daniel

underbart snygg.

2011-12-24 @ 09:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0