ALLA HJÄRTANS DAG!

glad alla hjärtans dag hörrni!:) ikväll blir de massa mys me min underbara, blir gott käk o en bra film!:)
finns ingen underbarare än min goding, han e verkligen bäst! o jag älskar honom så mycke!

ska straxt börja städa lite grann, blir bara lite dammsugning, o plocka lite:) diskmaskinen e igång, tar ju flera timmar innan den e klar, måste verkligen köpa en ny, får bli nån månad här nu, just nu känns inte de prio 1, finns andra grejer som ja vill ha, o den funkar ju än den vi har:)

nästa tisdag ska vi iväg på ultraljudet o kolla på våran lilla ögonsten, då får vi även veta om vi väntar en dotter elle en son, ja e så nyfiken o spänd:)
känns som evigheter bort, vill att tiden ska gå fort, vill att de ska va Juli nu så ja får hålla om min lilla bebis..

Ang. bebis så e den i full gång i magen, rör sej helatiden, börjar känna mer o mer o de e helt underbart, en känsla som inte går o beskrivas, att i min mage finns de ett liv, våran bebis.
hoppas även att dom ska se på UL när vi e där om de e en flicka elle pojke, så vi kan börja handla mer kläder, har typ inte handla nått, visst ja hinner..men ja vill va ute i god tid, nåra av dom största o dyraste grejerna e redan klara, känns skönt:)

nej nu ska ja städa, sen blir de o åka iväg o handla mat till ikväll:)

Glad alla hjärtans dag alla! hoppas dagen blir mysigt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0