Nej, nu vill ja har sommar!

häääärliga fredaaaag!;D ja älskar fredagar, fast ja går arbetslös, kanske ska säga arbetssökande, låter bra mycke bättre;)

idag blir de taco mys me min goding, kolla nån bra film kanske, vi prata om bio med, så vi får se om de går nån bra, tyckte inte de gjorde de, går o väntar o väntar på att jägarna 2 ska komma:D får bli en lugn fredag iallafall, ska snart börja spika upp grejer i hallen, vi har ju fått ny tapetserat här uppe i hallen, blev skit bra, ja e hel nöööjd!:D 

igår när min per kom hem från jobbet så käka vi lite körv med bröd, o sen gick vi ut o gick, rätt långt faktiskit, va hur skönt som helst! ja e aldrig ute o rör på mej längre, har ingen ork, vet inte vart min ork gömt sej, måste verkligen börja rör på mej, både för min del o för bebisens, barnmorskan sa att de e jätte bra me luft, o ja har fått för mej att förlossningen kommer bli lättare om ja rör mycke på mej!;) låter ganska sjukt, i know!:P
vi gick iallafall runt här på strand, får bli den rundan ikväll med, perfekt väg/runda o gå sen med barnvagnen:)

Pers kusin skicka till mej igår o fråga om vi hade sett poliserna här vid vårat hus igår kväll, skit skumt, för vi har varken sett eller hört dom, dom hade tydligen sprungit runt vid huset bredvid här o lyst med ficklampor o försökt kommit in i en lägenhet, otäckt som faaan:O tur att per e hemma på kvällarna, haha!:D

åhh, va ja längtar efter våren nu, kan den inte komma nån gång, snart e feb slut, inte många dagar kvar, på tisdag ska vi ju i väg på UL, längtar så!:) sen e ju typ feb slut, helt sjukt. vi går in i mars, tycker de e en rätt trist månad om ja ska va ärlig, så där jämt innan de börjar bli varmt o skönt, o snön e borta, blött o äckligt!

Nej, nu ska ja göra i ordning lite här hemma, innan Per kommer hem, då blir de iväg o handla:)

pusss

Grillning hos svärföräldrarna med patricia o larza, sommaren 2010.

Egobild, saknar mitt blonda hår lite, synn att de e så förbannat jobbigt o
hålla på o färga o greja me de!;)


Min Per, sommaren 2009;) han e så het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0