29 dagar kvar till BF :) <3

Jobbig natt o morgon med jobbiga förvärkar!
Började lite smått igår när ja satte mej i bilen efter vi hade vart o handla på maxi! vart kanske lite för mycke gående o så igår:) o sen denna jävla jobbiga värme gör inte saken bättre, fy sjutton! man ska inte klaga, ja ÄLSKAR värme, men o va höggravid e fan inte kul!

Va bort till Linda igår o snosa på Caspian o umgicks med dom, riktigt trevligt!:)
Lindas mamma tyckte min mage hade sjunkit, tycker oxå den har börja gjort de:)


de e nu 29 dagar kvar till BF, känns helt sjukt! de e så nära nu, snart har vi våran älskade efterlängtade pojke här hos oss:) <3





Jag älskar min Per, mer än nått annat !

29 dagar kvar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

faan du är hetare än någonsin,såg dig på stan,med bebisen och killen.jag fick stånd,min tjej märkte och blev inte så glad,men man är bara människa.

2011-07-20 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0