påsk helg!

Vilket jävla väder vi har nu, tycker värmen kan komma nu?!

Ullareds resan i torsdags gick kanon bra, va så jävla kul!:D va inte alls mycket folk när vi kom, vilket var super skönt!
Liam sov hela vägen ner till ullared, och vakna till när vi kom fram och ville ha välling! han var så duktig inne på gekås, sa inte nått, satt och titta och va allmänt nyfiken!:) vi har verkligen fått världens snällaste kille, och framförallt, världens finaste och underbaraste!!

sen va det ju långfredag och påsk-helg!:D åkte upp till filipstad på fredagen och sov kvar hos mamma, åkte och firade min moster som fyllde 50, åt en jävla massa smörgås tårta, super god var den!:D fick åka runt 8, då Liam inte fick nån ro och sova, han är alldeles för nyfiken och vill va med! han somna direkt i bilen när vi satte ner han!

påsk-afton, åt påskmiddag hemma hos mamma, jag var snäll och gjorde maten i år, riktig duktig dotter jag!;)
Liam fick sitt första påsk-ägg, låg en rejäl peng där i! och sen käka vi, och åkte ut till stugan och sa hej till norskerna sen drog vi hemåt krhamn och åkte förbi pers mamma o pappa och käkade mat där med, och spela kort! Liam fick påsk-ägg där med, fick leta efter det i trädgården, där i låg det en leksak! sen drog vi hemåt, Liam var hur trött som helst och somna direkt.

Idag har det inte vart nått utedag väder, så har passat på och städat och tvättat upp all tvätt, sen har jag och Liam legat i soffan och myst framför disneychanel hela dagen typ!

nej nu ska jag lägga mig i glo på film!


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0