Våren

God morgon på er!:)

har vart vaken sen 06.00 dock, låg kvar i sängen och gosade med min lilla kille en bra stund, sen gick vi upp och åt frukost, har även hunnit dammsugit och plockat nu på morgonen! komstigt egentligen va huslig man blir av sig när man blivit mamma!;) har alltid tyckt om och ha rent och fint omkring mig inte för det, men man känner sig mer "huslig" !;)

Liam ligger och sover sen typ 2timmar tillbx, ska alldeles straxrt väcka honom, har gjort i ordning lunchen som idag består av nudelwook, snabbt och super gott!:D till middag blir det antingen grillat eller tacos för våran del, och till Liam har jag inte bestämt än!:)

efter vi ätit, jag har plockat i ordningen disken så blir det en lång promenad, hoppas på massa sol idag!

ha en bra dag!:)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0