12-12-12

Här var det ett bra tag sen jag skrev, haft annat för mig!
 
Hänt mycket senaste tiden, Vi ska få tillökning i familjen. Liam ska bli storebror, vilket känns helt fantastiskt men ändå lite skrämande, men jag är så LYCKLIG!
16 Juni var det beräknat till från början, men i fredags den 7/12 var vi på första ultraljudet och allt såg otroligt bra ut, bara att lilla ängeln i magen var lite större än alla andra bebisar i denna vecka, så antagligen blir det en Maj-bebis:) Får veta mer på stora ultraljudet i början av Januari!:)
Det var så sjukt när vi börja ultraljudet, bebisen såg PRECIS ut som när Liam låg i magen, så pappa Per tror stenhårt på en liten prins till, medans mamma är helt övertygad om att det är en liten prinsessa där inne;)
 
Illamåendet har dock inte försvunnit än, vilket jag blir tokig på.
Sjukskriven fram till 4:e Januari, sen SKA jag börja jobba igen, så är det bara. hur länge ska detta illamående hålla på egentligen, med liam mådde jag inte alls så här.
 
Lite skrämmande är det med havandeskapsförgiftningen med, är så otroligt rädd att det ska dyka upp igen, det är ju stor chans tyvärr. men med tättare kontroller och besök i kd hos spec mödravården så ska vi väl kunna hålla det i schaaaak;) och hoppas att allt kommer gå jätte bra denna gången,
 
 
nej nu är lunchen klar, Älsklingen kommer väl hem vilken minut som helst.. Ska se om man kan få liv i Liam snart, Mammas älskade hjärta!<3
 
Lilla ängeln i magen<3
 
Mammas älskling när han låg i magen<3
 
Liam, häromdagen;)<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh mosters goding! Långt hår han fått, så himla söt!

2012-12-22 @ 01:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0