Duktig kille!

Idag är det verkligen en inne sitta dag, har passat på och rensat massa grejer som ska bort, ska in massa nytt! har tröttnat på den "afrikanska" stilen, så nu ska det in massa vitt här hemma, kommer verkligen bli sjukt snyggt!:)

Igår tog jag och Liams oss en promanad upp till svärmor, kan ju säga att ja ALDRIG kommer gå så långt igen när det är så mycket snö ute, iallafall inte med barnvagn, fy helvete va jobbigt det var!:O det var inte plogat någonstans typ, väldigt dåligt! Jag var helt slut, Liam låg så gött i vagnen, sov nästan hela vägen upp dit!
När vi kom fram satte vi oss ute vid husväggen o fika och Liam lekta i snön, han satt i snön för första gången, han såg lite chockad ut, allt var ju så vitt:D haha.

Lilleman har nu börjat "krypa" eller vad jag nu ska kalla det, har drar sig framåt och är överallt på golvet, han är så duktig:) är så stolt över min prins, han är för tidigt född 3 veckor exak (22 dagar) så trodde han skulle va mycket senare än dom flesta, men det är han verkligen inte, han är hur duktig som helst! häromdagen sa han (pa-papapa) per och jag titta på varandra o sa - sa han pappa! Japp det gjorde han! Våran fis!:)
Mammas prinskorv, VÅRAT ALLT!<3

Se om underbara Jenny tittar förbi sen!:)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0