Februari:D

Idag e en kopp thé o värmekudden mina bästa vänner, jisses va ont ja har i kroppen.
hoppas man är frisk innan fredag iallafall, då är det begravning som gäller av underbara dej!
Liam ska va hos moster då han, blir kul o mysigt för dom o umgås lite:)
Lillfisen e snorig som bara den, tycker så synd om han. ingen feber än iallafall *peppar peppar*
hoppas han slipper det med.

Idag för 7 månader sen rullade dom ner mej i sjukhus sängen från avd. 14 till förlossningen, hade såna otroligt starka sammandragningar tydligen fast ja inte kände som (visades på CTG:n) och timmarna gick och inget hände, sen dagen efter den 7/7-2011 så fick ja lite dropp för och sätta i gång värkarna, men inget hände så dom stack hål på hinnorna, kl va jämt efter 13.00 och då fick jag en värk, en enda jävla värk så det va bara och trycka sen.. 13.32 imorgon för 7 månader sen föddes våran underbara son Liam, 2570g. och 46 cm lång.
helt otroligt, det va det BÄSTA jag någonsin varit med om. Jag älskar dig mest av allt av hela mitt hjärta godingen min..Går genom eld och vatten för dej! Du är det bästa som någonsin hänt mej!
Kärleken tills ens barn går inte att förklara!

Ska börja blogga på en annan blogg med, skickar länken när jag är klar med den;)



Bjuder på en ny bild på mej;)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0