slutet på mars!

Det var ett bra tag sen jag skrev såg jag!:D
full rulle här om dagarna, Liam börjar bli så stor!:) inte stil en sekund, kryper runt, åker runt och härjar i läragåstolen som aldrig förr, inget får vara i fred längre!;)

kan inte förstå att min lilla bebis blir snart 9 månader, helt sjukt va tiden går fort!:D

ja, vad har hänt sen jag skrev sist då? Inget speciellt tror jag, en ullareds resa är bokad..kommer bli grymt jävla kul, finns ingen roligare affär faktiskt!:D snart påsk med, tiden går fort nu alltså!:) tiden får fort när man har barn sägs det, och det stämmer!:)


Min mage har krångla lite, så väntar på provsvaren jag va och tog förra veckan!
och när jag var hos doktorn så fixa hon iväg ett remiss till en dietist (stavas?) har ju gått ner så jävla mycket i vikt, och kommer inte upp. så nu jävlar blir det massa mat, fattar inte hur jag ska få i mig allt det där,
Frukost, Mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål, kvällsmat och mellanmål?!:D men nu jävlar ska jag upp i vikt, så var där igår. gick snabbt och få en tid, vilket var skönt!:)

har hållt igång idag med lillfisen, vi gick upp och käka god frukost sen gick vi in och lekte på hans rum, passade på och dammsuga där inne när han ändå satt och lekte, men det var inte populärt, han ville tydligen att mamma skulle sitta med och leka och sjunga lite för han, goa underbara unge!:) nu somna han, ska passa på och plocka lite här, sen tror jag det får bli en lång promenad efter lunchen:) idag blir det plättar, grädde och sylt till lunch, gott!:D

Pusss

Här är min prinskorv inte så gammal<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0