underbara vår!;D

här har det verkligen inte blivit mycket till skrivande inte, ändå har man rätt mycket tid speciellt när lillfisen sover, men det finns alltid nått och göra här hemma!;)

Satt ute igår o solade en stund, när jag kom in så såg jag att jag bränt mig rätt så ordentligt på armar/axlar, ansiktet och brösten, svider riktigt gött med!:O jävla vår sol, men ska inte klaga det är UNDERBART!:)
Känner dock av pollen, har aldrig gjort det förut men nu jävlar känner jag, är så tätt i halsen o näsan:O tänkte jag skulle prova lite allergi medicin och hoppas det hjälper!;)

i fredags var jag och träna hos sjukgymnasten, hur gött som helst! börjar bli mycket bättre i ryggen, vilket är underbart!:) sen direkt efter så blev det dietisten, och nya dieten funkar tydligen, har gått upp nästan 1 kg på 1 månad!:D sen vart det en lugn fredag för våran del, massa mys förstårs!

Lördagen: Gjorde i ordning lite mellan mål och sånt och drog i väg till karlstad, blev mariebergs-skogen med lillfis, det var så mysigt! jätte gött väder fick vi med, Liam tyckte om alla djur utom kossorna och tupparna, dom lät nog lite för mycket, för jävlar va han skrek!:D sen busa vi i lekparken där, åkte ruschkana och sånt!;)
sen blev det en sväng till Barnenhus och lager 157, skulle kolla lite presenter till våran lilla kille som blir STOR kille om 2 månader, men inte hitta vi nått som vi tyckte passa honom, så får bli en tur till Toys r us nån dag med och kika lite, en sak har vi hittat till han så den måste vi åka och köpa nån dag nu och gömma undan, för här får inget ligga framme längre!;)
lager 157, hade skit dåligt!:O tänkte kolla lite på kläder till mig, men fy va dåligt det va!:S

söndagen: åkte och handlade grillat och åkte upp till svärmor och svärfar och grilla, även Marcus o Madde va där så alla var samlade, alltid lika mysigt! låg ute på gräsmattan efter vi ätit på en filt o busade med Liam, Det gilla han!;D uppmärksamhet är det bästa han vet;)


Imorgon tänkte jag ta bussen upp till filipstad på morgonen, Världens bästa syster fyller 23 år så vi ska upp och fira henne, först måste jag ner på stan o köpa presenten till henne, vet precis vad det blir så det är bara springa förbi o inhandla det!;) Per kommer upp efter han sluta vid 3, så jag och Liam får en hel dag med världens bästa Malin för oss själva, Liam älskar verkligen sin moster! han lyser upp som en sol när han ser henne!:)


Mammas älskling!

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh va go du är! :)

2012-05-03 @ 23:57:04
URL: http://memahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0