fullt upp!

har vart fullt upp några månader nu, så har inte hunnit skrivit nått här.
 
1 månad sen på lördag flyttade vi till ny lägenheten, fast fortfarande här på strand. vi trivs som fisken i vattnet på strand så här blir vi alltid kvar vad det känns nu, bodde ju på våning 2 förut, så vi hade balkong. nu har vi flyttat till gula området och fått en botten plan som är detutom mycket större, det är en 4:a på 100 kvadrat. så himla gött att ha botten plan nu när Liam börjar bli så stor, det är bara öppna balkong dörren så han får gå ut och in, desutom helt fantastisk att ha egen gräsmatta/trädgård!
Mamma o pappas kille har ju hunnit bli över 14 månader nu, går helt själv och pratar HELATIDEN! helt sjukt vad tiden gått fort, alldeles för fort.
 
och på dagis har han hunnit börjat med, Pappa jobbar ju och även jag;) Blir förhoppningsvis fast anställd 1 Nov!:D:D:D såååå glad! älskar mitt jobb, trivs som bara den. allt är toppen just nu!
 
 
nej, ligger i sängen med lill fis. Vabbar idag! ska bära över han till hans säng och greja i ordning lite, har inte fått i ordning allt sen vi flytta, eftersom både per och jag jobbar jämt också så har man ju inte så mycket tid till annat än jobb och våran ÖGONSTEN!<3 hade tänkt haft en baka bullar dag med mitt lilla hjärta idag eftersom vi är hemma för han är inte frisk idag, men glömde köpa ägg häromdagen, så per får köpa med det när han slutat sen så vi kan baka imorgon istället.
 
Ha en bra dag alla, för det ska jag och min plutt ha!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0