Onsdag

Onsdag idag redan, veckorna går så otroligt fort!=)
 
Hemma idag från jobbet pga foglossningar och lite annat, igår på jobbet trodde jag att lilla L redan ville ut, hade sånt tryck neråt och ont. men det gav med sig som tur va, så slapp ringa förlossningen;)
 
hade även tryck neråt när jag väntade Liam, började runt denna vecka då med..Fick ringa förlossningen 1 gång då. så vi får väl se om lilla L kommer tidigare än planerat som Liam, kanske inte lika tidigit som storebror, men ändå tidigare.
 
Igår när älskling kom hem från jobbet så hade Liams nya vagn kommit, äntligen!=)
Liam ville åka i den direkt så vi fick köra runt han i den inne här hemma, haha.
Så idag lite senare i eftermiddag när han kommer hem från dagis så får det bli en promenad om mamma orkar i nya vagnen:)
Dags att börja förbereda lillebrors ankomst snart, det mesta av kläderna finns. Säng, bilbarnstol och vagn finns, täcken och allt sånt är upptvättat..är lite små fix kvar bara:) sen är det dags att bädda vagn och säng och även packa BB väska, fast nån vecka till får det vänta, fast jag är bra sugen nu ;)
 
Nu ska jag slänga ihop lunch, darling kommer hem och käkar med mig så slipper jag äta själv:) sen kommer farfar med plutten!:) tur är det att Liam har världens bästa farmor och farfar som verkligen ställer upp, så jag ska slippa cykla och krångla att hämta han nere i stan med denna foglossning:)
 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0