Seg söndag!

Idag är det en sån här riktig segar dag, allmänt slapp.
efter frukosten och efter att Per vaknat till liv efter går dagens/nattens bravader ute på killkväll så gick vi ut och gick en lång och skön promenad, Liam somna så gott så!=)
 
efter Liam vaknat till liv så åkte vi och köpte lite käk som idag fick bli pizza faktiskt, orkade inte stå och laga mat idag, ibland måste man få ha såna dagar!=)
 
 
i veckan som va nu va vi iväg på första besöket på spec mödravården i karlstad, gick fort och känns väldigt trygt att dom håller sån koll på mig nu när det börjar närma sig, som det faktiskt gör:) Redan nu på tisdag är det första ultraljudet av 3 som dom ska göra, detta ultraljud är för att dom ska kolla flödet i moderkakan om det är nått som tyder på havandeskapsförgiftning, och om det nu skulle vara nån förändring där inne så sätter dom in blodförtunnande medicin till mig för att "förebygga" havandeskapsförgiftningen..så är lite nervös vad dom säger på tisdag, hoppas såklart på det bästa. och att jag slipper HF denna gång och att lilla L slipper sondmatningen som stora L hade, men allt gick ju bra med våran stora älskling:)
 
nej nu ska jag duka fram fika till mina killar, har bakat en kletig kladdkaka och så grädde till såklart;)
Ha en bra söndag. imorgon är det jobb dags igen:/ :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0