vecka 24=)

herregud vad jag är seg om dagarna, helt otroligt. skulle kunna sova hela dagarna om jag kunde faktiskt=)
men jag har ju världens underbaraste och trotsigaste Liam att ta hand om och sysselsätta med, det bästa som finns.
 
idag är det faktiskt jobb som står på schemat, vart hemma i snart 3 v. pga sjukdomar hit och dit. Liam har ätit pencilin och bricanyl, vi har legat i influensan både jag och Liam. Pappsen har klara sig som altid han!=) men nu är vi äntligen friska.
 
förra tisdagen var vi på första ultraljudet av dom 3 som ska göras.
Va helt underbart att få se lilla L igen..Flödena såg jätte bra ut, så det känns riktigt skönt. Inget som tyder på havandeskapsförgiftning, men självklart kan det komma ändå, men en sten släppte från mitt hjärta.
Och vi fick konstaterat att det är en liten PRINS till, vi kommer ha 2 vackra pojkar<3 Liam ska få en LILLEBROR! Känns helt fantastiskt men helt sjuk, jag kommer vara mamma till 2 pojkar!
Vi längtar så efter lillebror nu=) Har gått in i vecka 24, så det är inte så värst långt kvar, tiden har gått så otroligt fort!
L, är bra vild i magen med numera, så mysigt! Det är en riktig TRAKTOR/BIL/LASTBILSKILLE=) Allt som låter brum brum och har däck, han blir seriöst galen om han ser en brum brum;) Det är mammas pöjk det<3
 
 
Nej nu ska jag snart börja duka fram till lunchen, sen göra oss i ordning och gå ut en sväng innan det är dags för jobb och dagis:) får se när min lilla prins har tänkt vakna bara=)
 
Lille plutten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0