Lördag 16 Mars!:)

Undrar vart våren har tagit vägen?! Fåglarna kvittrar och solen är framme, men ingen värme direkt. Hörde när jag var på Maxi häromdagen att förra året vid detta datum ungefär så var det + 20. Kan det verkligen stämma?!
 
Denna vecka har vart lite händelserik, iallafall på måndagen.
Ringde barnmorskan min pga såna jäkla smärtor jag plågas med under den helgen, kunde knappt gå och röra mig. Per fick hjälpa mig upp ur sängen, helt sjukt.
Skulle ringa förlossningen, och dit fick jag tid nån timme senare. Var bara klä på sig kläder fixa barnvakt, Underbara Mamma och Thomas åkte från sina jobb båda två och kom hit och passa Liam, så himla underbart snällt av dom<3 Liam hade hur kul och vart hur glad som helst när Mormor och Thomas kom, han brydde sig inte ens att vi åkte. 
Kom in till förlossingen, dom gjorde alla möjliga undersökningar.
Vaginalt ultraljud, allt såg bara bra ut. Tappen såg fin ut, som tur va..Jag var riktigt orolig över att lilla L redan ville titta ut.
Ultraljud på njurarna gjorde med, och det var också bra.
Dock hade jag vita i urinet, va det nu beror på har jag ingen anning, ingen havandeskapsförgifting iallafall, blodtrycker var också bra.
Skulle alltså ta det lungt, VILA! Ja, men hur lätt är det när man har världens busigaste och lekfullaste 20 månaders kille hemma att ta hand om, inte ett dugg lätt<3 :) hihi.
 
 
Nu har vi 2 månader och nån vecka kvar tills han är beräknad, men han är mer än välkommen ut i mitten på maj:) om 2 månader alltså, för nu orkar jag inte vara gravid mer snart. Denna graviditet tar kål på mig, har fått ALLT denna gång tror jag. Halsbränna och surauppstötningar börja häromdagen med, orkar knappt gå pga smärta och foglossning och mår allmänt FY.
 
 
Sen vill vi ju självklart väldigt gärna träffa lillebror<3 Vi är så spända!
 
 
pusssss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Såg dig på stan ,du är så grymt läcker,din rumpa är kristinehamns snyggaste;)

2014-05-07 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0